TV8’in yarışma programı İşte Benim Stilim'de 7 güzel ve hırslı yarışmacısı seyircilerin ve jüri üyelerinin  beğenisini kazanmak için adete kıyasıya yarışırken  2 mart pazartesi günü yayınlanan bölümde yarışmanın ilk haftalarında elenen ve tarzıyla bir hayli dikkat çeken yarışmacısı ilbige Uzun geri döndü.Yarışmacılar tarafından güçlü bir rakip olarak görülen Uzun elenmesinin ardından da bir hayli tepki toplamıştı.İşte Benim Stilim’in marjinal yarışmacısı ilk gün yaptığı kıyafet seçimleriyle jüriden tam not alarak yıldızın ve  1.000 - tl lik çekin sahibi oldu.

Yarışmaya dahil olan bir diğer isim ise daha önce yemekteyiz programından hatırladığımız Çiğdem Çelik oldu.Çelik geldiği andan itibaren diğer yarışmacılar ile  yaptığı tartışmalar ile öne çıktı.Çiğdem Çelik Tarzıyla da merak konusu.



  






Çiğdem Çelik resimleri,Çiğdem Çelik tarzı,Çiğdem Çelik,Çiğdem Çelik kimdir,Çiğdem Çelik işte benim stilim,Çiğdem Çelik saç modelleri,Çiğdem Çelik ne giydi,ilbige Uzun,ilbige Uzun  kimdir,ilbige  Uzun  sevgilisi,ilbige Uzun tarzı,ilbige  Uzun işte benim stilim,İşte Benim Stilim,İşte Benim Stilim  yarışmacıları,İşte Benim Stilim yeni yarışmacılar,İşte Benim Stilim 2 mart,İşte Benim Stilim yeni bölümleri,İşte Benim Stilim ilbige uzun,işte benim stilim çiğdem çelik,işte benim stilim yarışmasına kim dahil oldu,Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez,Kemal Doğulu,öykü serter,

0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top