TV8’in yarışma programı İşte Benim Stilim'de 2 mart pazartesi günü yayınlanan bölümde yarışmanın ilk haftalarında elenen ve tarzıyla bir hayli dikkat çeken yarışmacısı ilbige Uzun geri döndü.Yarışmacılar tarafından güçlü bir rakip olarak görülen Uzun elenmesinin ardından da bir hayli tepki toplamıştı.İşte Benim Stilim’in marjinal yarışmacısı ilk gün yaptığı kıyafet seçimleriyle jüriden tam not alarak yıldızın ve  1.000 - tl lik çekin sahibi oldu.

lbige Uzun Kimdir : 

lbige Uzun 1991 yılında İstanbul’da doğumuştur. lbige Uzun 1.76 cm boyundadır.Uzun yarışmacı spor lisesi mezunu olup aynı zaman da profesyonel  yüzücüdür.Kelebek stilinde 200 metrede iki kez Türkiye birincisi olmuştur.Kendi dans stüdyosunu açmak isteyen yarışmacı Zumba dansı eğitimcisidir.



  






İlbige uzun,ilbige uzun kimdir,işte benim stilim ilbige uzun kimdir nereli,ilbige uzun kaç yaşında,işte benim stilim yeni katılan isimler,işte benim stilim kim katıldı,işte benim stilim yeni gelenler,işte benim stilim yeni yarışmacıları,ilbige uzun kaç yaşında boy kilo,ilbige uzun tekrar mı katıldı,ilbige uzun işte benim stilim tekrar geldi mi,ilbige uzun yeni katılanlar,ilbige uzun saç rengi,ilbige uzun nereli,işte benim stilim,   ilbilge uzun, çiğdem çelik,tv8,işte benim stilim,işte benim sitilim,bu tarz benim,bu tarz benim son bölüm,bu tarz benim yeni bölüm,işte benim stilim 2015,işte benim stilim eleme gecesi,işte benim stilim tv8,işte benim stilim 2.03.2015,işte benim stilim 43. bölüm,işte benim stilim 2 mart 2015,işte benim stilim yeni yarışmacılar,işte benim stilim çiğdem çelik,işte benim stilim ilbilge uzun,ilbilge uzun,çiğdem çelik,işte benim stilim pazartesi,İşte Benim Stilim Bu Tarz Benim Nerede, ne giyilir, tarz nasıl yaratılır, Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez, Kemal Doğulu,Öykü Serter,Îşte benim ѕtilim çiğdem,çiğdem çelik,bu tarz benim çiğdem,işte benim ѕtilim çiğdem çelik,iѕte benim ѕtilim yeni katılan,benim ѕtilim çiğdem,işte benim ѕtilim çiğdem kim,cigdem celik iѕte benim ѕtilim,çiğdem işte benim ѕtilim,iѕte benim ѕitilim cigdem kim,

0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top