TV8 ’de yeni yayınlanmaya başlayan  Maral dizisinde Alara Karakterine hayat veren Bige Önal Kimdir..Bige Önal Hakkında..Bige Önal Rol Aldığı Diziler..

Bige Önal Kimdir : 

Bige Önal : twitter

1 Ocak 1990 tarihinde İstanbul’da doğan güzel oyuncu 1,68  boyunddır.Bige Önal,  İstanbul Bilgi Üniversitesinden mezun olmuştur.Eski Galatasaraylı futbolcu Erhan Önal’ın kızıdır.
2007 yılında Kısmetim Otel adlı dizi ile başlayan güzel oyuncu sonrasında Elde Var Hayat, Benim Adım Gültepe  ve Muhteşem Yüzyıl gibi dizilerde de oynamıştır.Oynadığı her dizide çok büyük başarı elde eden Önal daha  bir çok projede yer almıştır.

Bige Önal Rol Aldığı Diziler :
  •  Benim Adım Gültepe
  •  Muhteşem Yüzyıl 
  •  Elde var Hayat 
  •  Halil İbrahim Sofrası 









Bige Önal Boyu Kaç, Bige Önal Fotoğrafları, Bige Önal Kaç Yaşında, Bige Önal Kimdir, Bige Önal Nereli, Bige Önal Resimleri, Bige Önal Rol Aldığı Diziler, Gültepe Nazlı Kimdir, Nazlı Gerçek İsmi Nedir, Nazlı Resimleri,Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncusu Nazlı Kimdir, Bige Önal (Nazlı) Biyografisi Kimdirbenim adım gültepe nazlı hakkında bilgi, benim adım gültepe nazlı biyografi, benim adım gültepe nazlı nereli hangi dizilerde oynadı, bige önal kimdir, bige önal kaç yaşında, bige önal biyografi, bige önal foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi nazlı, nazlı gültepe dizisi foto galeri, , benim adım gültepe dizisi nazlı gerçek adı ne, benim adım gültepe nazlı boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi nazlı hakkında bilgi, bige önal wikipedi,Bige Önal facebook,Bige Önal maral dizisi,maral dizisi Bige Önal,maral dizisi krakterleri,maral dizisi oyuncuları,Maral Dizisi Alara,Maral Dizisi Alara karakteri,www.guncelzaman.blogspot.com,


    






0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top