27 Mart Cuma Saat 21:45`gecesi yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak.

Öykü Serter’in sunucu olduğu,jüri koltuğunda Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez ve ek olarak ise her hafta ünlü bir ismin jürilik yaptığı İşte Benim Stilim daha öncesinde cumartesi günleri 22.00’da ekrana gelmekteydi,artık cuma günleri Tv 8 ekranlarında sevenleriyle buluşacak olan İşte Benim Sitilim eleme gecesi olarak yayınlanacaktır.

27 Mart Cuma akşamı saat 21.45'de TV8 ekranlarında,İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi  Yılmaz Morgül olacak.

Eleme Gecesi’nde; İvana Sert her hafta sergilediği birbirinden güzel danslarıyla  izleyenlere keyifli dakikalar yaşatırken bu hafta  “Makeup Backstage Pop Dans” dansıyla  geceye damgasını vuracak.

8 Yarışmacı elenmemek için mücadele edecek, giysileriyle sürprizler yaratacaklar. Gecenin konsepti ise  “Sahne Senin”.Jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacaklar.


Jüri karşısına bu hafta elenme adayı olarak çıkan isimler ve eleme gecesi performansıyla en az puanı alan isim kim olacak bir hayli merak konusu.. 27 Mart Cuma akşamı saat 21.45'de TV8 ekranlarında ve güncel olarak tüm detayları blogumuzda olmaya devam edecek...

İşte Benim Stilim 27 Mart Veda Eden İsim : Gülay Hançer ve Nihal Candan İşte Benim Stilim'e veda ettiler.





               




İşte Benim Stilim 27 mart Eleme Gecesi,İşte Benim Stilim 27 mart ,İşte Benim Stilim 27 mart izle,İşte Benim Stilim 27 mart tv8,İşte Benim Stilim 27 mart yeni bölüm,İşte Benim Stilim 27 mart canlı,İşte Benim Stilim 27 mart kim elendi,tv 8,acun ılıcalı,işte benim eleme gecesi,işte benim stilim elenen yarışmacılar,işte benim stilim yarışmacıları,işte benim stilim yeni yarışmacıları,Bu haftaki eleme gecesi ,Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez,işte benim stilim 27 mart olayı,İşte Benim Stilim 27.03.2015 Canlı İzle,27.03, Tv8 İşte Benim Stilim, 27.03.2015 Tv8 yayin akışı, Tv8 İşte Benim Stilim 27.03.2015 özeti izle, işte benim stilim kim elendi, guncel zaman.blogspot.com.,kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 27 mart, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim stilim yılmaz morgül 27 mart, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar,27 nihal candan mı Elenecek,27 Mart 2015 Cuma İşte Benim Stilim yarışmasında elenen yarışmacı,yılmaz morgül işte benim stilim,27 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi,27 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi konukları kimler,27 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde bu hafta kim elenecek,27 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde kim elendi,İşte Benim Stilim Eleme Gecesi son bölüm fragman,İşte Benim Stilim Eleme Gecesi son bölüm konukları kimler olacak,İşte Benim Stilim Eleme Gecesi son bölümde kim elendi,nihal candan kimdir,






0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top