TV8’in hafta içi gündüz kuşağında en çok izlenen yarışma programında eleme heyecanı devam ediyor… 29 Mayıs Cuma Saat 22:30`gecesi yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak???

 wÖykü Serter’in sunucu olduğu,jüri koltuğunda Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez ve ek olarak ise her hafta ünlü bir ismin jürilik yaptığı İşte Benim Stilim 29 Mayıs Cuma Saat 22:30`'de TV8 ekranlarında,İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri koltuğunda Ebru Yaşar yer alacak.

Ebru Yaşar’in yarışmacılar için yapacağı yorumlar merak konusu. Aynı zamanda Ebru Yaşar şarkıları ile de güzel dakikalar yaşatacak. Ayrıca eleme gecesini sürprizi bu defa Kemal Doğuludan.Yeni singel albüm çıkaran Doğulu albümü ile aynı adı paylaşan ''duygusal adlı'' şarkısını ilk defa eleme gecesinde söyleyecek.
  www.guncelzaman.blogspot.com
Elenmemek için mücadele edecek yarışmacılar, giysileriyle sürprizler yaratacaklar. Gecenin konsepti ise “dans”yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacaklar.

Jüri karşısına bu hafta elenme adayı olarak çıkan isimler ve eleme gecesi performansıyla en az puanı alan isim kim olacak... 

İşte Benim Stilim yarışmasında artık finale adım adım gidecek 9 isim kaldı. Gülşah Yılmaz , Şilan Makal, Ezgi Ünal, Didem Ezgi Akın, Mihriban Akgül, Sinem Umaş, Çağla Çetinöz ve Zeynep Karaca yarışmada kalan isimler.

Jüri üyeleri Kim Gitsin Dedi?
Ivana Sert ‘Mihriban’’ Yazdı
Eru Yaşar ‘Çağla’’ Yazdı
Nur Yerlitaş ‘Mihriban’’ Yazdı
Kemal Doğulu ‘’ ‘Mihriban’’ Yazdı

Karar sonrasında bu hafta yarışmaya ve hallerine veda eden isim ‘Mihriban Akgül’’oldu.. 


İşte Benim Stilim 29 Mays Veda Eden İsim : Mihriban Akgül



İşte Benim Stilim 29 mayıs Eleme Gecesi,İşte Benim Stilim 29 mayıs,İşte Benim Stilim 29 mayıs izle,İşte Benim Stilim 29 mayıs youtube,İşte Benim Stilim 29 mayıs müzikli,İşte Benim Stilim 29 mayıs şarkılı,İşte Benim Stilim 29 mayıs tv8,İşte Benim Stilim 29 mayıs yeni bölüm,İşte Benim Stilim 29 mayıs son bölüm,İşte Benim Stilim 29 mayıs tek part,İşte Benim Stilim 29 mayıs full,İşte Benim Stilim 29 mayıs hd,İşte Benim Stilim 29 mayıs online,İşte Benim Stilim 29 mayıs canlı,İşte Benim Stilim 29 mayıs kim elendi,tv 8,acun ılıcalı,işte benim eleme gecesi,işte benim stilim elenen yarışmacılar,işte benim stilim yarışmacıları,işte benim stilim yeni yarışmacıları,ebru yaşar,Bu haftaki eleme gecesi ,Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez,işte benim stilim 29 mayıs olayı,İşte Benim Stilim 29.05.2015 izle, İşte Benim Stilim 29.05.15 yeniden izle, İşte Benim Stilim 29.05.2015 programını izle, İşte Benim Stilim 29.05.2015 Canlı İzle, İşte Benim Stilim 29.05.2015 son bölüm izle, İşte Benim Stilim 29 Mayıs 2015 Full izle, İşte Benim Stilim 29 Mayıs 2015 özeti izle,29.05, Tv8 İşte Benim Stilim 29 mayıs 2015 izle, 29.05.2015 Tv8 yayin akışı, Tv8 İşte Benim Stilim 29.05.2015 özeti izle, işte benim stilim kim elendi, guncel zaman.blogspot.com.,kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 29 mart, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar,mihriban akgül kim,mihriban elendi mi?ebru yaşar,

0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top