TV8’in hafta içi gündüz kuşağında en çok izlenen yarışma programında eleme heyecanı devam ediyor… 15 Mayıs Cuma Saat 22:30`gecesi yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak???


Öykü Serter’in sunucu olduğu,jüri koltuğunda Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez ve ek olarak ise her hafta ünlü bir ismin jürilik yaptığı İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cuma Saat 22:30`'de TV8 ekranlarında,İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Sinan Engin yer alacak.

Sinan Engin’in yarışmacılar için yapacağı yorumlar merak konusu. Aynı zamanda geceye Performans Konuğu olarak Grup Vitamin olacak.

Elenmemek için mücadele edecek yarışmacılar, giysileriyle sürprizler yaratacaklar. Gecenin konsepti ise “gelin olmuş gidiyorsun”.jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacaklar.


Jüri karşısına bu hafta elenme adayı olarak çıkan isimler ve eleme gecesi performansıyla en az puanı alan isim kim olacak... 15 Mart Cuma akşamı saat 22:30'da TV8 ekranlarında ve güncel olarak tüm detayları blogumuzda olmaya devam edecek...

İşte Benim Stilim 15 Mays Veda Eden İsim : CEREM GÜNDÜZ 




İşte Benim Stilim 15 mayıs Eleme Gecesi,İşte Benim Stilim 15 mayıs,İşte Benim Stilim 15 mayıs izle,İşte Benim Stilim 15 mayıs youtube,İşte Benim Stilim 15 mayıs müzikli,İşte Benim Stilim 15 mayıs şarkılı,İşte Benim Stilim 15 mayıs tv8,İşte Benim Stilim 15 mayıs yeni bölüm,İşte Benim Stilim 15 mayıs son bölüm,İşte Benim Stilim 13 mart tek part,İşte Benim Stilim 13 mart full,İşte Benim Stilim 15 mayıs hd,İşte Benim Stilim 15 mayıs online,İşte Benim Stilim 15 mayıs canlı,İşte Benim Stilim 15 mayıs kim elendi,tv 8,acun ılıcalı,işte benim eleme gecesi,işte benim stilim elenen yarışmacılar,işte benim stilim yarışmacıları,işte benim stilim yeni yarışmacıları,hande yener,Bu haftaki eleme gecesi ,Nur Yerlitaş,Kemal Doğulu Ivana Sert, Uğurkan Erez,işte benim stilim 15 mayıs olayı,İşte Benim Stilim 15.05.2015 izle, İşte Benim Stilim 15.05.15 yeniden izle, İşte Benim Stilim 15.05.2015 programını izle, İşte Benim Stilim 15.05.2015 Canlı İzle, İşte Benim Stilim 15.05.2015 son bölüm izle, İşte Benim Stilim 15 Mayıs 2015 Full izle, İşte Benim Stilim 15 Mayıs 2015 özeti izle,15.05, Tv8 İşte Benim Stilim 15 mayıs 2015 izle, 15.05.2015 Tv8 yayin akışı, Tv8 İşte Benim Stilim 15.05.2015 özeti izle, işte benim stilim kim elendi, guncel zaman.blogspot.com.,kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 15 mart, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim stilim ismail yk 15 mayıs, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar,

0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top