Sefa Topsakal Dipsiz Kuyu Şarkı Sözleri


Yaşadım Sandım Aşkın Fazlasını
Sonradan Çektim Hep Aşk Acısını

Toplayıp Gitmeden Tarağını Tasını
Gördüm O Timsahın Sahte Gözyaşını

Ayrılıklar Zor Değil Bu Zamanda
Ayıran Biz Değiliz Bırakanda
Tebrübeymiş Yaşanan Bu Hayatta
Olmayan Şey Olmuyor Zorlasanda
www.guncelzaman.blogspot.com
Yaşadığım Kadarını Biliyorum
Çok Değil Ne Sitem Dolu Ne Ahım incitmez Onu
Bilmediğimden Huyunu Ezbere Oynadım Oyunu
Düşünmeden Sonunu Taş Attığım Yer Dipsiz Kuyu

Berbat Durumundan Topril Geçmedi Hayat
Aşka Rastladımı Herşeye Bal Kaymak
Sen Hep Keyfine Bak Er Geç Dönecek Hesap
Boş Avuntu Burada Yok Adaleti Saymak

Berbat Durumundan Topril Geçmedi Hayat
Aşka Rastladımı Herşeye Bal Kaymak
Sen Hep Keyfine Bak Er Geç Dönecek Hesap
Boş Avuntu Burada Yok Adaleti Saymak

Sefa Topsakal Dipsiz Kuyu Şarkısının Sözleri, Albüm Sözleri, Sefa Topsakal Yeni Şarkı Sözleri, Türkçe Şarkı Sözleri, 2015 Şarkıları, 2015 Şarkı Sözü, Sefa Sefa Topsakal 2015 Şarkı Sözleri, Sefa Topsakal Dipsiz Kuyu, 2015 Sefa Topsakal Dipsiz Kuyu,

0 yorum:

erol

Yorum Gönder

 
Top